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【武田健保の時差勤務へのご協力のお願い】問い合わせ等の受け付け方法の変更について ~新型コロナウィルスへの対応~/下にEnglish版

2020年03月03日

現在大きな問題となっている新型コロナウィルスへの対応の一環として、加入者様からの問い合わせ等の健保での受け付け方法を、

下記のように変更させていただくことといたしました。

 健保において時差勤務を推進する目的ですので、皆さまのご理解とご協力をお願いいたします。

①   問い合わせ等がある場合、まずは武田薬品健康保険組合ホームページをご確認ください

      リンク:http://www.takeda-kenpo.or.jp/

②   ホームページで問題が解決しなかった場合、原則として電話でなくメールにてお問い合わせをお願いします。

      メールアドレス:DL.kenpo_qa@takeda.com

③   電話で連絡をいただく場合の受付時間は10:00-11:45および13:00-15:45とさせていただきます。

      電話番号:http://www.takeda-kenpo.or.jp/inwi/inwi.html

 

 

 [Request for Cooperation with Kenpo’s Staggered Commuting]

Change of Inquiry Procedures in Response to Novel Coronavirus Disease

 

As we, Takeda Kenpo, introduce staggered commuting in our organization in response to the novel coronavirus disease,

please follow the steps below when you make an inquiry:

 

①   First, please refer to Takeda Kenpo website: http://www.takeda-kenpo.or.jp/

②   If your question is not resolved on our website, please contact us by email, NOT by phone.

      Email: DL.kenpo_qa@takeda.com

③    If you need to talk with us, please call us between 10:00 a.m. and 11:45 a.m., or between 1:00 p.m. and 3:45 p.m.

       Phone: http://www.takeda-kenpo.or.jp/inwi/inwi.html

 

Your cooperation is highly appreciated.

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